Notorietatea destinaţiei este primul lucru la care se uită companiile care organizează evenimente

Patrick Andersen, vicepreşedintele executiv al companiei de travel management Carlson Wagonlit Travel (CWT) pe ţările nordice şi Europa de Est, care a intrat pe piaţa locală preluând business-ul Kaleva, susţine că notorietatea destinaţiei este primul aspect luat în considerare de companiile care vor să facă un eveniment corporate (conferinţe sau seminarii, de exemplu).

“După aceea, companiile se uită la bugetul pe care trebuie să îl aloce pentru acel eveniment”, spune Patrick Andersen

CWT a achiziţionat anul acesta compania de turism finlandeză Kaleva Travel, un business de 450 de milioane de dolari la nivel internaţional, ce operează o agenţie de turism pe piaţa românească cu o cifră de afaceri de 3,1 mil. lei (730.000 euro) anul trecut .

http://www.fortuna-evenimente.ro/ 

Sursa : http://www.zf.ro/companii/carlson-wagonlit-travel-notorietatea-destinatiei-este-primul-lucru-la-care-se-uita-companiile-care-organizeaza-evenimente-8970851

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s